Wij zijn een stichting, gerund door vrijwilligers en opgericht voor het algemeen belang voor de inwoners van Brielle. Alle inspanningen doen wij vanzelfsprekend vrijwillig, maar de volgende kosten worden nu door ons privé betaald. Te denken valt aan:

• Oprichtingskosten van de stichting bij de notaris
  • Uittreksel Kamer van Koophandel
  • Telefoonkosten
  • Drukwerk, zoals flyers, posters etc.
  • Domein en hosting website
  • Etc.

Wij worden ook door veel mensen ondersteund in tijd i.p.v. geld. Denk aan het maken van deze website.

Steunt u onze stichting in onze doelstellingen? Wilt u ons ook financieel steunen? Doneer dan vrijwillig een bedrag naar keuze. Elk bedrag is erg welkom!

U kunt op twee manieren doneren, of met een gesloten envelop in de brievenbus van onze secretaris (Maarland NZ 23 in Brielle), of via een bankoverschrijving op Rabobankrekening NL85 RABO 0180 7079 73 t.n.v. Stichting Bedrijfopvoorne.nl. De tenaamstelling van deze bankrekening wordt gewijzigd naar Stichting Noordpoort. Aangezien dat bij de Rabobank nog enige weken zal duren, vragen wij u begrip voor deze mogelijk verwarrende situatie.

Als je als donateur op onze website genoemd wil worden, vermeld dan JA op de envelop en JA in de omschrijving van de bankoverschrijving.

Hartelijk dank voor uw steun!

Samen zijn we sterk!