Wij zijn een stichting, gerund door vrijwilligers en opgericht voor het algemeen belang voor de inwoners van Brielle. Alle inspanningen doen wij vanzelfsprekend vrijwillig, maar de volgende kosten worden nu door ons privé betaald. Te denken valt aan:

• Oprichtingskosten van de stichting bij de notaris
  • Uittreksel Kamer van Koophandel
  • Telefoonkosten
  • Drukwerk, zoals flyers, posters etc.
  • Domein en hosting website
  • Etc.

Inmiddels komen daar de kosten voor het beroepschrift bij. Wij worden ook door veel mensen ondersteund in tijd i.p.v. geld. Denk aan het maken van deze website.

Steunt u onze stichting in onze doelstellingen? Steunt u het beroepschrift van de stichting en van andere inwoners? Wilt u ons ook financieel steunen? Doneer dan vrijwillig een bedrag naar keuze. Elk bedrag is erg welkom!

U kunt op drie manieren doneren, of met een gesloten envelop in de brievenbus van onze secretaris (Maarland NZ 23 in Brielle), of via een bankoverschrijving op Rabobankrekening NL59 RABO 0366 9373 83 t.n.v. Stichting Noordpoort of via ideal.

Hartelijk dank voor uw steun! Samen zijn we sterk!

DIRECT ONLINE DONEREN VIA IDEAL: